Søkeresultat for: “
akterkabin til salgs
”
Andre har kjøpt det du leter etter
Sammenligne med tidligere solgte varer
Sammenligne med tidligere solgte varer
Luffe 43 Topputstyrt 1 150 000 ,- Solgt 12 år sedan På salg i 39 dager |
Seilbåter Nøtterøy |
|||
Svært vakker, velbygd og meget velseilende båt selges. Luffe båtene er velkjent for sine gode seilegenskaper og den utmerkede kvaliteten (http://www.luffe.com). Båten er både i dekk og skrog bygd i sandwich med divinycell som distansematerial dvs. skroget er både lett og godt isolert. En innstøpt stålramme tar alle krefter fra mast, rigg og kjøl og gir en solid sterk konstruksjon. Kjølen stikker under 2 m slik at man kan nå attraktive utehavner i skjærgården. Blues er perfekt utstyrt for både regatta og turseiling. Båten er meget raskt allerede i lite vind. Håndteringen er oppsiktsvekkende enkelt for en båt i denne størrelsen og seiles i dag ofte singlehandet! Båten er løpende oppgradert og påkostet. Siden 2007 er det over!! investert i seil, utstyr. Det finnes ingen billige løsninger på denne båten. Alle oppgraderinger er plukket fra øverste hylle med hensyn til kvalitet og funksjonalitet. Båten er lakkert på verft og skroget fremstår meget pent! Skroget må bare vaskes for å se ut som perfekt polert. Ingen langvarig polering om våren! Mer seiltid mindre pussetid. Til tross for størrelsen, som gir god plass for en stor familie, er Luffen lett å manøvrere. Det er en fryd å sitte ved roret og styre båten med lett hånd. Båten formidler seilglede med stor S. Flotte 3D seil, stram rigg, blykjøl og et stort flott profilert ror sammen med det lette skroget gir en helt annen seiloplevelse enn vanlige turbåter. Er mannskapet liten eller man seiler aleine kan den gode autopilot erstatter rormannen også under tøffe forhold. Det store cockpit kan lukkes med et stort cockpittelt med store vinduflater som gjør det lyst og varmt hvis det er kjølig eller det blåser. Under dekk er det romslig plass i salongen med en stor bysse. En av akterkabinene har en egen vask i tillegg til badet. Foran den fremre kabinen er det et stort stuerom tilgjengelig fra kabinen og via en stor dekkluke. Her er det mye plass for all slags utstyr for turseiling. seil, klappsykkel, grill mange store fendere for utehavner, surfe eller kiteutstyr.Lokalisering Tønsberg, Norge |
||||
Oceanis Clipper 411, Velutstyrt og velholdt , NOR reg 750 000 ,- Solgt 13 år sedan På salg i 64 dager |
Seilbåter | |||
Velholdt og velutstyrt Beneteau Oceanis Clipper 411 (12 m) 1999 modell, registrert i NOR skipsregister. Oceanis Clipper 411 er kåret til årets båt av Cruising World, og konstruksjonen hevder seg fortsatt som en av de mest vellykkede og etterlignede turseilerne på markedet. Dette er en owners version med to lugarer, men bordet i salongen kan felles ned og benyttes som køye nr 5 og 6. Planløsningen har stor owners cabin forut, en stor akterkabin og et stort oppbevaringsrom akterut. 411 Clipper er en svært velkonstruert og solid båt, og passer perfekt for seiling i Middelhavet eller jorden rundt for den saks skyld. Båten ligger i Biograd na Moru nær Zadar i Kroatia, et helt unikt område for seiling. Solskinn og varme fra mars til november, og hundrevis av øyer og sjarmerende havner med koselige og rimelige restauranter innenfor et par timers seiling. Direkteforbindelse med Ryanair fra Rygge gjør at reisekostnadene blir hyggelig lave. Du kan reise fra Rygge om morgenen og være under seil i Adriaterhavet før kl 10, og flybilletten koster mindre enn en drosje hjem fra byen! Vi har eid båten i 4 sesonger og oppgraderer nå til en større båt i samme farvann. Totalt har vi vært mer enn dobbelt så mange dager under seil i Kroatia hver sesong, i forhold til tidligere da vi hadde seilbåt i Norge. Både påskeferien og høstferien blir tilbragt om bord i sol og sommervarme. Veldig enkelt å overta: kun en salgsmelding til NOR skipsregister er nødvendig. Vi kan være behjelpelig med å skaffe plass i marina i Zadar området. For å få seilingstillatelse i Kroatia må du ha papirer på nautisk kompetanse (YRA Day-skipper eller norsk Fritidsbåtsertifikat). Båten kan belånes i Norge (NOR reg.nr: LK 8783), men MVA og HK avgift er ikke betalt. Den er imidlertid CE merket og kan importeres dersom det er ønsket. Båten har kun vært privateid, har ikke gått i charter. 3 eiere: 2 norske og en østerisk. Båten er tilpasset seiling i varme farvann, med god lading via solcellepaneler, en kraftig kompressor med kjølemagasin for stor kjøleboks, bimini og 550 l ferskvannskapasitet. Solcellepanelene gjør båten uavhengig av lading med motor, produserer nok strøm til å drive autopilot og kjøleskap. Moderat dypgående (1,70) gjør at man kommer inn sort sett overalt. Gj.sn dieselforbruk 2,7 l/time. Ingen skader eller grunnstøtinger. Oceanis 411 er trygg og forutsigbar som tåler godt med vind før den må reves, men seiler likevel godt (Lys 1,20).Lokalisering Zadar, Kroatia |
1980 Sollux 24AC (24 fot) 30 000 ,- 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1978 Saga 27 ac-selges-byttes (27 fot) 95 000 ,- 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1965 Skorgenes plattgatter (35 fot) 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1979 Sollux 24AC (24 fot) 115 000 ,- 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy Bergen |
|||
1976 Sandvik (25 fot) 85 000 ,- 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1983 Nidelv 28 AC (28 fot) 249 000 ,- 12 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1976 Cato (23 fot) 20 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1993 INVADER V160 (16 fot) 76 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1980 33 fot (33 fot) 250 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy | |||
1988 GH (14 fot) 8 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy Sandefjord |
|||
2011 Vestfjord (16 fot) 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy Fredrikstad |
|||
1989 dalbosnipa 24 79 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy Trøgstad |
|||
1985 Sunwind Akterkabin (22 fot) 15 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy Grimstad |
|||
1972 Myra 23AC (23 fot) 37 000 ,- 13 år -Autodb.no |
Kjøretøy Bergen |
|||
Scand Atlantic 35 til leie sommeren 2012 - 13 år -Finn.no |
Båter | |||
Ubrukte vinduer... 850 ,- 13 år -Finn.no |
Båtdeler og til... | |||
Seilbåt ferie på Helgeland (Himmelblå-landet) - 13 år -Finn.no |
Seilbåter |